ÚKLID KANCELÁŘÍ V PRAZE



Úklid kanceláří v Praze


Během dne se v místnosti pohybuje velký počet lidí a veškerý potřebný prostor kanceláří zabírá nábytek a kancelářská technika. Proto je nutný speciální přístup – všechny práce musí být uskutečněny rychle a kvalitně, nezávisle na velikosti vnitřní plochy a množství přítomných předmětů.

Neméně odpovědnou prací je generální úklid kancelářské místnosti nebo po rekonstrukci. Vždyť v těchto případech může být rozsah prací zákazníkem zvýšen dvakrát nebo dokonce třikrát a čas na jejich splnění bude prakticky stejný jako u běžného úklidu.


"STANDARD"
Kancelářské prostory 200-500 m2
(do 50 osob)
"KOMFORT"
Kancelářské prostory 500-1500 m2
(do 50-150 osob)

1x týdně zahrnuje:

  1. - luxování koberců
  2. - stírání prachu z nábytku
  3. - leštění zrcadlel a skleněných ploch
  4. - mytí ohmatků ze dveří
  5. - stírání prachu z parapetů a soklů

3x týdně zahrnuje:

  1. - vyprázdnění odpadkových košů
  2. - kompletní úklid kuchyněk
  3. - kompletní úklid sociálních zařízení
  4. - zametení a vytření podlah WC a kuchyněk
  5. - doplňování hygienických potřeb

  6. 1x měsíčně:

  7. - luxování čalounění sedacího nábytku
  8. - mytí vypínačů osvětlení
  9. - likvidace pavučin (dle potřeby)

1x týdně zahrnuje:

  1. - stírání prachu z nábytku
  2. - leštění zrcadlel a skleněných ploch
  3. - mytí ohmatků ze dveří
  4. - stírání prachu z parapetů a soklů

2x týdně zahrnuje:

  1. - luxování koberců

  2. 3x týdně zahrnuje:

    1. - vyprázdnění odpadkových košů
    2. - kompletní úklid kuchyněk
    3. - kompletní úklid sociálních zařízení
    4. - zametení a vytření podlah WC a kuchyněk
    5. - doplňování hygienických potřeb

    1x měsíčně:

    1. - luxování čalounění sedacího nábytku
    2. - mytí vypínačů osvětlení
    3. - likvidace pavučin (dle potřeby)
od 3 500,-Kč./mes.od 7 400,-Kč. /mes.

Mytí oken včetně rámů - od 6 Kč / m2
Mytí výloh včetně rámů - od 5 Kč / m2
Mytí oken po malířích, lakýrnících, zednících nebo silné znečištění - od 15 Kč / m2

Pracovníci úklidovou firmy “Čerstvý-Vzduch“ jsou připraveni vypořádat se s nečistotami v místnosti s jakoukoliv rozlohou. Odborníci mají k dispozici profesionální vybavení a speciální chemické směsi, díky kterým bude výsledek vždy dokonalý.

Naši pracovníci mohou svou práci provádět kdykoliv podle přání zákazníka. Může se jednat o večerní uklízení kanceláře po skončení pracovní doby nebo o ranní uklízení – do příchodu zaměstnanců do podniku. Firmy, které fungují nonstop, mohou objednat na dobu střídání směn. Spolupráce s klientem probíhá vždy po předchozí poradě s odborníkem.

Jaké služby zahrnuje?

Profesionální úklid kanceláří v Praze předpokládá navození pořádku ve všech místnostech pracovní a odpočinkové zóny. Zvláštní pozornost odborníci věnují následujícím předmětům:
  1. - osobním kancelářím, místnostem typu open-space;
  2. - jednacím sálům;
  3. - chodbám
  4. - jídelně, kuchyni (zahrnuje dezinfekci lednic, čištění automatů na kávu, čajových konvic, ochlazovačů vzduchu a jiných druhů techniky);
  5. - sociálnímu zařízení a kuřárnám.

  6. Naši odborníci vyčistí od prachu horizontální i vertikální povrchy, provedou vlhký úklid, odstraní skvrny a nečistoty z nábytku, posbírají a vynesou odpadky. Na kancelářské technice a telefonech se obvykle hromadí nejvíce prachu, proto každodenní uklízení místností a kanceláří nejen že zajišťuje pečlivý vnější vzhled pracovního prostoru, ale take může být prevencí různých onemocnění.

    Navíc provádíme dezinfekci všech povrchů s pomocí speciálních antiseptických prostředků. Sanitace umožňuje odstranění patogenní mikroflóry (viry, choroboplodné mikroby, plísně) a zamezuje jejímu dalšímu šíření. Dezinfekce je prováděna za dodržování všech norem a pravidel sanitárně-epidemiologické služby. Během úklidových prací v kanceláři v Praze naši odborníci používají prostředky individuální ochrany (masky, rukavice, pláště).

    Před návštěvou pracovníků náš odborník bezplatně určí cenu objektu, rozsah a náročnost prací, stanoví přesnou cenu objednávky. Platba za uklízení je realizována po předání místnosti.

Proč si vybrat nás

1

široká škála služeb

2

moderní technologie a zařízení

3

dostupné ceny

4

profesionální tým

5

certifikované čisticí prostředky

6

100% záruka kvality

schema spolupráci

1

vyřízení žádosti na webu nebo telefonicky

2

prohlížení objektu, diskuse, uzavření smlouvy

3

provedení práce podle smlouvy

4

výsledek - Váš problém vyřešen!